Jak załatwić sprawę

Świadczenie usług opiekuńczych


Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, , Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymagane dokumenty
- wniosek składany w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miastkowie osobiście bądź za pośrednictwem poczty
- decyzja organu emerytalno-rentowego o posiadanym świadczeniu
- zaświadczenia o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenia wniosku
- zaświadczenia od lekarza specjalisty o stanie zdrowia z adnotacją o konieczności zapewnienia usług opiekuńczych

Opłaty:
nie pobiera się opłat

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Rozpatrzenie wniosku i zatrudnienie opiekunki - do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

Inne wskazówki, uwagi:
Sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania.
Sporządzane są wywiady alimentacyjne u osób zobowiązanych (rodziców, dzieci).

Treść:
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji i zatrudnienie opiekunki przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Opieka obejmuje utrzymanie w czystości pomieszczeń i odzieży oraz zapewnienie higieny osobistej klienta, podawanie leków i posiłków oraz zapewnianie kontaktu ze środowiskiem i otoczeniem.

Informacje wytworzył(a) :Regina Pianko
Wprowadził(a) :Marcin Łuba2012-03-22 14:47
Zatwierdził(a) :Marcin Łuba2012-03-22 14:47
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 288