Jak załatwić sprawę

Rejestracja zgonu


Miejsce załatwienia sprawy
USC w Miastkowie
ul. Łomżyńska 32, pokój Nr 5
tel. 86 217 42 19

Wymagane dokumenty
Osoba zgłaszająca zgon składa w USC kartę zgonu oraz dokument tożsamości zmarłego, książeczka wojskowa

Opłaty:
brak opłat

Inne wskazówki, uwagi:
Zgon osoby zgłasza się w USC miejsca tego zdarzenia. Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności:

  1. małżonek lub dzieci zmarłego,
  2. najbliżsi krewni lub powinowaci,
  3. osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon,
  4. osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały,
  5. administrator domu, w którym nastąpił zgon,
  6. szpital lub zakład, jeżeli zgon nastąpił w szpitalu lub innym zakładzie.

Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.


Informacje wytworzył(a) :Katarzyna Ciecierska
Wprowadził(a) :Marcin Łuba2012-04-06 09:58
Zatwierdził(a) :Marcin Łuba2012-04-06 09:58
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 243