Sprawozdanie z pracy Wójta Gminy między sesjami (30.06.2009 - 31.08.2009)
W okresie od dnia 30 czerwca 2009 r. do dnia 31 sierpnia 2009 r. rozpatrywano następujące sprawy:
Wydano 9 zarządzeń w sprawach :
Wydano 79 decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w tym :
Wydano 149 zaświadczeń, w tym:
Wydano 9 zarządzeń w sprawach :
- zmiany w układzie wykonawczym budżetu gminy na rok 2009;
- odwołania Pana Michała Wiśniewskiego ze stanowiska kierownika Zakładu Gospodarki Komunalnej w Miastkowie;
- określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy;
- ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy finansowej uczniom na zakup podręczników;
- przyjęcia informacji z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009 r.
- przygotowania projektów uchwał Rady Gminy
- sposobu dokonywania okresowych ocen pracowników Urzędu Gminy Miastkowo;
- zasad i trybu gospodarowania zbędnymi lub zużytymi składnikami majątku ruchomego przez jednostki organizacyjne Gminy Miastkowo;
- zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Statutu Spółki do sprawowania zarządu nad wspólnotą i do właściwego zagospodarowania gruntów wchodzących w skład wspólnoty gruntowej we wsi Rybaki gm. Miastkowo.
Wydano 79 decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w tym :
- 27 zmieniających wymiar łącznego zobowiązania podatkowego;
- 1 w sprawie zwrotu opłaty skarbowej;
- 3 o przyznaniu dodatku mieszkaniowego;
- 2 zatwierdzające podział działek osób fizycznych;
- 2 o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej;
- 1 na wycinkę drzew;
- 4 zmieniające świadczenie pielęgnacyjne;
- 7 przyznających jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia dziecka ,, becikowe”;
- 20 przyznających prawo do zasiłku rodzinnego oraz dodatków;
- 6 zmieniających zasiłek rodzinny oraz dodatki;
- 4 o warunkach zabudowy;
- 1 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
- 1 nakazującą przywrócenie pasa drogowego do poprzedniego stanu (zajęcie pasa drogowego bez zezwolenia w miejscowości Sulki).
Wydano 149 zaświadczeń, w tym:
- 118 w sprawach podatkowych;
- 9 o nie zaleganiu w podatkach;
- 5 o pracy w gospodarstwie rolnym;
- 4 o korzystaniu bądź nie korzystaniu ze świadczeń rodzinnych;
- 3 o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- 2 o zmianach we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- 8 o przeznaczeniu działki z planu zagospodarowania przestrzennego.
- 2 postanowienia opiniujące wstępny projekt podziału;
- 1 postanowienie opiniujące program gospodarki odpadami niebezpiecznymi;
- prowadzone jest postępowanie w sprawie wydania 5 decyzji o warunkach zabudowy;
- prowadzone jest postępowanie w sprawie wydania 1 decyzji celu publicznego ( przebudowa budynku gospodarczego na garaż na samochód strażacki w Chojnach – Naruszczkach);
- 15 informacji o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego;
- zawarto 2 umowy o pracę na czas określony (roboty publiczne);
- 8 wypisów z planu zagospodarowania przestrzennego;
- 3 świadectwa pracy.
- Ogłoszono przetarg nieograniczony na budowę boisk sportowych w Miastkowie.
- Trwają roboty związane z przebudową drogi gminnej w Kuleszce (ułożona została nawierzchnia bitumiczna), w trakcie realizacji okazało się, że występuje potrzeba wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w dokumentacji poprzez wykonanie 6 zjazdów gospodarczych – termin zakończenia inwestycji – 30.09 br.).
- Wykonane były naprawy dróg gminnych poprzez równanie nawierzchni i nawożenie żwiru.
- Opracowywana jest dokumentacja projektowa na przebudowę dróg gminnych:
- Nr 105870B ul. Sosnowa, nr ewid.662 ul. Ogrodowa, położone na terenie wsi Tarnowo,
- Nr 105875B ul. Lipowa, nr 105891 B ul. Szkolna, nr 105892B ul. Nowa położone we wsi Drogoszewo,
- Nr 105878B położonej na terenie wsi Nowosiedliny.
- Otrzymano pomoc finansową w wysokości 445.408 zł w ramach programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013 na budowę boisk sportowych w Miastkowie.
- Uczestniczyłam w konferencji organizowanej przez Urząd Wojewódzki w sprawie naboru wniosków w ramach ,,Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 -2011” oraz posiedzeniu Zarządu Oddziału Powiatowego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP w Łomży dotyczącym sytuacji pożarowej w powiecie oraz przyjęcia programu Powiatowych Zawodów Sportowo Pożarniczych.
- Na ukończeniu jest budowa oczyszczalni stawowo – roślinnej przy Urzędzie Gminy (oczyszczalnia budowana jest sposobem gospodarczym).
WÓJT
Lidia Małgorzata Grzejka
Lidia Małgorzata Grzejka
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2009-09-21 14:33 |
Zatwierdził(a) : | Barbara Kalinowska | 2009-09-21 14:33 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2023-04-07 08:42 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 1146