Sprawozdanie o pracy Wójta Gminy między sesjami (30.03.2010 r. - 27.04.2010 r.)
S P R A W O Z D A N I E
o pracy Wójta Gminy między sesjami
o pracy Wójta Gminy między sesjami
W okresie od dnia 30 marca do dnia 27 kwietnia 2010 r. rozpatrywano następujące sprawy:
Wydano zarządzenia w sprawach :
- udzielenia pełnomocnictwa Kierownikowi Gminnej Biblioteki Publicznej w Miastkowie;
- rozpoczęcia procedury naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Miastkowo;
- ogłoszenia o wolnym stanowisku urzędniczym oraz o naborze kandydata na to stanowisko;
- powołania Komisji konkursowych do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Miastkowo;
- określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy;
- ustalenia dnia wolnego od pracy w Urzędzie Gminy i gminnych jednostkach organizacyjnych.
Wydano 56 decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w tym:
- 35 w sprawach podatkowych;
- 3 o przyznaniu dodatku mieszkaniowego;
- 1 na wycinkę drzew;
- 1 zatwierdzającą podział działki stanowiącej własność osoby fizycznej;
- 14 w sprawie świadczeń rodzinnych;
- 1 w sprawie świadczeń alimentacyjnych;
- 2 o warunkach zabudowy.
Prowadzone są postępowania w sprawie wydania:
- decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na wydobywaniu kopalin (kruszywa naturalnego) ze złoża naturalnego Gałkówka metodą odkrywkową bez użycia materiałów wybuchowych, na działkach nr ewid. 33/2, 34/2 położonych na terenach administracyjnych wsi Gałkówka;
- decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie obory wolnostanowiskowej w systemie hodowli mieszanej (ściółkowej i bezściółkowj) o obsadzie 110 DJP, w istniejącej zabudowie zagrodowej, na działce o nr ewidencyjnym 7/3 położonej we wsi Kraska gm. Miastkowo;
- 3 decyzji o warunkach zabudowy.
Wystawiono 15 tytułów wykonawczych.
Wydano 55 zaświadczenia, w tym:
- 48 w sprawach podatkowych;
- 2 o pracy w gospodarstwie rolnym;
- 3 w sprawie świadczeń rodzinnych;
- 1 o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
- 1 o przeznaczeniu działki z planu zagospodarowania przestrzennego.
Wydano również :
- 1 wypis z planu zagospodarowania przestrzennego;
- 4 informacje o przeznaczeniu terenu w planie zagospodarowania przestrzennego;
- 1 zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych (wódka) – stacja paliw
- zawarto 1 umowę o pracę na czas określony – prac. UG.
Ponadto zajmowano się sprawami:
- Złożono dokumentację o pozwolenie na budowę na przebudowę dróg gminnych w miejscowościach:
• Tarnowo ul. Sosnowa i Ogrodowa
• Drogoszewo ul. Lipowa, Szkolna, Nowa
• Nowosiedliny - Zaopiniowano wstępny projekt podziału działki stanowiącej własność osoby fizycznej.
- Opracowano operaty szacunkowe na ustalenie wartości nieruchomości gminnych położonych w miejscowości Drogoszewo.
- Zawarto umowę z Przedsiębiorstwem Produkcyjno – Handlowo – Usługowym UNIMER Spółka z o.o. na najem lokalu użytkowego w budynku biurowo - socjalnym w Miastkowie przy ul. Długiej 7 na okres 1 roku.
- Przekazano teren budowy drogi powiatowej nr 1956 – odcinek 500 m przez wieś Leopoldowo.
- Ponadto uczestniczyłam w oględzinach rekultywacji złoża żwirowego w Drogoszewie Pole I i Pole II oraz w posiedzeniach Zarządu OSP i Rady Społecznej Zakładu Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży.
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2010-04-30 11:51 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2010-04-30 11:51 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2014-07-24 08:51 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 1127