Dostawa autobusu dla Gminy Miastkowo w celu dowożenia dzieci do szkół
Numer ogłoszenia: 220291 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miastkowo , ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo, woj. podlaskie, tel. 086 2174996, faks 086 2174823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu dla Gminy Miastkowo w celu dowożenia dzieci do szkół.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, autobusu 25 osobowego, rok produkcji 2012 w celu dowożenia dzieci do szkól z terenu Gminy Miastkowo. DANE TECHNICZNE: fabrycznie nowy, rok produkcji 2012, rozstaw osi min. 4325mm, silnik diesla o poj. 1900cm3- 2100cm3, moc 150KM-165KM, norma emisji spalin EURO 5, skrzynia manualna 6-biegowa, napęd na tylną oś, koła bliźniacze. WYPOSAŻENIE: system kontroli trakcji: ABS, ASR, ESP, EBV, BAS, tachograf cyfrowy oraz legalizacja, wspomaganie kierownicy, regulowany fotel kierowcy, immobiliser, centralny zamek z pilotem, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, kierunkowskazy zintegrowane w lusterkach, koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem, gaśnica, trójkąt, chlapacze tylne i przednie, hamulce tarczowe z przodu i tyłu, drzwi dwuskrzydłowe z tyłu pojazdu, szyby boczne, firanki przeciwsłoneczne, główne wejście do pojazdu przez drzwi rozsuwane otwierane elektrycznie, wyposażone w automatycznie wysuwany stopień spod pojazdu, fotele pasażerów rodzaj międzymiastowy z regulacją oparcia, fotele w części pasażerskiej wyposażone w pasy 3-punktowe, rączki, podłokietniki po zewnętrznych stronach siedzisk, fotele zamontowane na systemie szynowym, fotele zastosowane na płaskiej podłodze, klimatyzacja dachowa z rozprowadzeniem centralnym w sufitowych tunelach, ogrzewanie wodne, zestaw audio: radio z funkcjami cd,mp3, nagłośnienie przestrzeni pasażerskiej, młoteczki bezpieczeństwa min. 3szt, uchwyty wejściowe w drzwiach przednich, oznakowanie wyjść awaryjnych, oznakowanie o zapięciu pasów bezpieczeństwa, podłoga wyłożona wykładziną wodoodporną oraz antypoślizgową, wnętrze w całości wykonane z tapicerki miękkiej, wieszaki ubraniowe na słupkach okiennych, izolacja dźwiękowo-termiczna pojazdu Ponadto dostawca zobowiązany jest do przedstawienia homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji autobusów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy - Bank Spółdzielczy Łomża Oddział Miastkowo nr 92 8757 1037 1300 0055 2000 0090. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (data i godzina). 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastkowo.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miastkowo ul. Łomżyńska 32 pokój Nr 17, tel. 86 217 49 96.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miastkowo ul. Łomżyńska 32 pokój Nr 17, tel. 86 217 49 96.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki | pobrań | ||
SIWZ z załącznikami 1-4 | 238,05 KB | 319 | |
Zmiana treści SIWZ | 136,19 KB | 264 | |
Odpowiedzi na zapytania wykonawców | 172,82 KB | 284 | |
Odpowiedzi na zapytania wykonawców 2 | 255,24 KB | 211 | |
Zmiana treści SIWZ - II | 132,59 KB | 217 | |
Zmiana treści SIWZ - III | 159,49 KB | 226 | |
Odpowiedzi na zapytania wykonawców 3 | 142,63 KB | 199 |
Informacje wytworzył(a) : | Bogumiła Małż | |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2012-10-16 14:48 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2012-10-16 14:48 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2013-06-18 12:43 |
pokaż rejestr zmian |