Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
OK
Poniedziałek, 20 listopada 2017 roku :: Imieniny: Anatola, Edyty, Rafała

Biuletyn Informacji Publicznych Gminy Miastkowo
szukaj w BIPie:

ARCHIWUM: Przetargi / konkursy -> Modernizacja i doposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Nowoczesne przedszkola na terenie Gminy Miastkowo



ZAWIADOMIENIE

I

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), informuje o wyborze ofert najkorzystniejszych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Nowoczesne przedszkola na terenie Gminy Miastkowo” w zakresie następujących części:

 

Część II zamówienia – dostawa i montaż wyposażenia toalet

Do wyznaczonego terminu wpłynęło: 5 ofert.

Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryterium określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt

Poniżej przedstawiamy tabelę ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

Numer oferty

Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy

Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją

1.

Zakład Usługowo-Handlowy MAXMED

Marcin Murzyn

ul. Pomorska 49, 84-252 Orle

Kryterium:
Cena - 100 %

65,55 pkt

3.

PHPU ZUBER Andrzej Zuber

Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław

Kryterium:
Cena - 100 %

100 pkt

5.

Skład Budowlany Podbielski

ul. Poznańska 103, 18-400 Łomża

Kryterium:
Cena - 100 %

61,11 pkt

6.

BUDEX s.c. Bożena Galińska Janina Galińska

ul. Jałowcowa 9, 07-410 Ostrołęka

Kryterium:
Cena - 100 %

67,03 pkt

7.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo -Usługowe ZETMAR Zbigniew Zaorski

ul. 11 listopada 47, 07-400 Ostrołęka

Kryterium:
Cena - 100 %

58,78 pkt

 

Żadnego Wykonawcy nie wykluczono z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarcie umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowym postępowaniu, nastąpi nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania Wykonawcom niniejszego zawiadomienia.

 

Część III zamówienia – dostawa i montaż mebli

Do wyznaczonego terminu wpłynęło: 5 ofert.

Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wygrała oferta nr 2 Wykonawcy: Grafit Meble Sp. z o.o. ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 3B, 95-200 Pabianice, który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.

Poniżej przedstawiamy tabelę ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

Numer oferty

Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy

Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją

2.

Grafit Meble Sp. z o.o.
ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 3B,
95-200 Pabianice

Kryterium:
Cena - 100 %

100 pkt

4.

Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź

Kryterium:
Cena - 100 %

88,53 pkt

5.

Skład Budowlany Podbielski

ul. Poznańska 103, 18-400 Łomża

Kryterium:
Cena - 100 %

64,43 pkt

6.

BUDEX s.c. Bożena Galińska Janina Galińska

ul. Jałowcowa 9, 07-410 Ostrołęka

Kryterium:
Cena - 100 %

51,25 pkt

7.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo -Usługowe ZETMAR Zbigniew Zaorski

ul. 11 listopada 47, 07-400 Ostrołęka

Kryterium:
Cena - 100 %

44,21 pkt

 

Żadnego Wykonawcy nie wykluczono z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarcie umowy
o zamówienie publiczne w przedmiotowym postępowaniu, nastąpi nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania Wykonawcom niniejszego zawiadomienia.

 

Część IV zamówienia – dostawa i montaż wyposażenia kuchni, wyposażenia wnętrz, wyposażenia do utrzymania czystości oraz artykułów zapewniających bezpieczeństwo

Do wyznaczonego terminu wpłynęły: 3 oferty.

Zamawiający przeprowadził badanie i ocenę złożonych i niepodlegających odrzuceniu ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy: PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław , który spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a oferta odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą ilość punktów, tj. 100 pkt.

Poniżej przedstawiamy tabelę ze streszczeniem oceny złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

Numer oferty

Firma (nazwa) oraz adres Wykonawcy

Kryteria oceny ofert wraz z przyznaną punktacją

3.

PHPU ZUBER Andrzej Zuber

Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław

Kryterium:
Cena - 100 %

100 pkt

5.

Skład Budowlany Podbielski

ul. Poznańska 103, 18-400 Łomża

Kryterium:
Cena - 100 %

59,89 pkt

 

Żadnego Wykonawcy nie wykluczono z postępowania o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zawarcie umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowym postępowaniu, nastąpi nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania Wykonawcom niniejszego zawiadomienia.

 

 

II

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zm.), informuje o odrzuceniu oferty nr 1 złożonej na IV część zamówienia przez Wykonawcę Zakład Usługowo-Handlowy MAXMED Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle

 

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawną odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3".

 

Uzasadnienie faktyczne:

Zgodnie z dyspozycją rozdziału VI pkt 3 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żądał, dołączenia do oferty opisów lub fotografii oferowanych produktów zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.

Zamawiający w trybie art. 26 ust. 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych wezwał Wykonawcę w dniu 2 października 2014 r. do uzupełnienia przedmiotowych dokumentów o niezbędne opisy w terminie do dnia 6 października 2014 r. ponieważ załączone przez Wykonawcę jedynie zdjęcia nie potwierdzały, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego. Nieuzupełnienie braków w wymaganych dokumentach skutkuje koniecznością odrzucenia złożonej przez niego oferty, jako nieodpowiadającej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

III

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Modernizację i doposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach projektu pn. Nowoczesne przedszkola na terenie Gminy Miastkowo” zostało unieważnione w następujących częściach:

Część I zamówienia – dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw

 

UZASADNIENIE

W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna oferta.

 

Wójt

Jerzy Wróblewski

 







 

Informacje wytworzył(a) :Katarzyna Kuczyńska2014-10-13
Wprowadził(a) :Katarzyna Kuczyńska2014-10-13 13:11
Zatwierdził(a) :Katarzyna Kuczyńska2014-10-13 13:11

  Wyświetleń : 151









Urząd Gminy Miastkowo
ul. Łomżyńska 32
18-413 Miastkowo

Godziny pracy :
poniedziałek - piątek
7.15 - 15.15

Kasa czynna
poniedziałek- piątek
10.00 - 12.00

TERYT
2007032

Telefony
86 217 48 78
86 217 48 66
86 217 42 19

Fax
86 217 49 96

E-mail
gmina.miastkowo@vp.pl

NIP
718-16-70-965

REGON
000536887

Gmina Miastkowo

NIP
718-209-59-60

REGON
450669950

Konto
BS ŁOMŻA Oddział MIASTKOWO

21 8757 1037 1300 0055 200 000 10

międzynarodowy numer konta IBAN i SWIFT
BS ŁOMŻA Oddział MIASTKOWO
POLUPLPR/PL

21 8757 1037 1300 0055 2000 0010
Copyright 2008-2017
Urząd Gminy Miastkowo