BIP Gminy Miastkowo

Przyjmowanie informacji i deklaracji podatkowych
Artykuł był czytany: 341 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 13, tel.(086)217-48-67 , Wydział Finansowy

Wymagane dokumenty
- druki informacji


- wypisy z rejestru gruntów wydane przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Łomży


- akt notarialny kupna lub sprzedaży gruntów


- dowód osobisty


Gdzie odebrać formularze:
druk informacji dostępny jest w pokoju nr 13, a także na stronie Urzędu pod hasłem "druki do pobrania"

Opłaty:
nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
do 14 dni

Inne wskazówki, uwagi:
W przypadku uchylania się od powyższego obowiązku, podatnik podlega karze grzywny, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 10 września 1999 r. Kodeks Karny Skarbowy (Dz.U. Nr 83, poz. 930, z późniejszymi zmianami)

Treść:
W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających złożenie informacji (kupno, sprzedaż, wymiana gruntów) w terminie 14 dni podatnik zgłasza się do Urzędu, pobiera stosowne druki i po ich wypełnieniu składa w Urzędzie. Złożone informacje i deklaracje podatkowe stanowią podstawę do dokonania wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz uzupełnienia danych adresowych i osobowych podatnika.

Opracował
Kuczyńska Halina

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Kuczyńska Halina

Data sporządzenia
2005-06-10

Data Zatwierdzenia
2005-06-10

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: pt, 10 czerwca 2005 11:20
Data upublicznienia: pt, 10 czerwca 2005 11:26
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=37