BIP Gminy Miastkowo

Przyznawanie i wypłacanie zasiłków stałych
Artykuł był czytany: 375 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymagane dokumenty
- złożenie wniosku osoby zainteresowanej
- zaświadczenie o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny)
- dowód osobisty
- decyzja organu emerytalno - rentowego o odmowie przyznania świadczeń

Opłaty:
nie pobiera się opłat

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
w ciągu 1 miesiąca

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży , za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Inne wskazówki, uwagi:
- sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania wnioskodawcy
- za osoby nie podlegające obowiązkowi ubezpieczenia z innego tytułu opłacana jest składka na ubezpieczenie zdrowotne
- wypłaty zasiłków dokonywane są w kasie Urzędu Gminy Miastkowo. O terminach odbioru informujemy w wydanej decyzji

Treść:
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji.

Opracował
Regina Pianko

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Regina Pianko

Data sporządzenia
2005-06-13

Data Zatwierdzenia
2005-06-13

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: pon, 13 czerwca 2005 09:37
Data upublicznienia: pon, 13 czerwca 2005 09:42
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=46