BIP Gminy Miastkowo

Nadawanie numerów ewidencyjnych PESEL
Artykuł był czytany: 478 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo, ul.Łomżyńska 32, pokój nr , tel. 217-42-19, USC

Wymagane dokumenty
- odpis skrócony aktu urodzenia

- dokument tożsamości


Opłaty:
nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
do 30 dni

Treść:
Po otrzymaniu odpisu aktu urodzenia noworodka, w celu zameldowania na pobyt stały pod adresem matki, Urząd Gminy powiadamia Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Departament Rozwoju Informatyki i Systemu Rejestrów Państwowych w Warszawie, które nadaje numer ewidencyjny PESEL.



Osoby dorosłe i powracające z zagranicy nieposiadające numeru ewidencyjnego zgłaszają wniosek w Urzędzie Gminy, który zostaje przesłany również do wyżej wymienionego Ministerstwa w powyższym celu.



Ministerstwo nadaje numer ewidencyjny i powiadamia tutejszy Urząd.

Data sporządzenia
2004-06-17

Data Zatwierdzenia
2004-06-17

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: cz, 17 czerwca 2004 13:13
Data upublicznienia: cz, 17 czerwca 2004 13:22
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=30