BIP Gminy Miastkowo

Świadczenie usług opiekuńczych
Artykuł był czytany: 360 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, pokój nr 7, telefon (0-86) 217-48-23, , Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymagane dokumenty
- wniosek składany w Ośrodku Pomocy Społecznej w Miastkowie osobiście bądź za pośrednictwem poczty
- decyzja organu emerytalno-rentowego o posiadanym świadczeniu
- zaświadczenia o dochodach z miesiąca poprzedzającego złożenia wniosku
- zaświadczenia od lekarza specjalisty o stanie zdrowia z adnotacją o konieczności zapewnienia usług opiekuńczych

Opłaty:
nie pobiera się opłat

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Rozpatrzenie wniosku i zatrudnienie opiekunki - do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Miastkowie, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji

Inne wskazówki, uwagi:
Sporządzany jest wywiad rodzinny (środowiskowy) w miejscu zamieszkania.
Sporządzane są wywiady alimentacyjne u osób zobowiązanych (rodziców, dzieci).

Treść:
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji i zatrudnienie opiekunki przez Ośrodek Pomocy Społecznej.
Opieka obejmuje utrzymanie w czystości pomieszczeń i odzieży oraz zapewnienie higieny osobistej klienta, podawanie leków i posiłków oraz zapewnianie kontaktu ze środowiskiem i otoczeniem.

Opracował
Regina Pianko

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Regina Pianko

Data sporządzenia
2005-06-13

Data Zatwierdzenia
2005-06-13

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: pon, 13 czerwca 2005 08:44
Data upublicznienia: pon, 13 czerwca 2005 08:58
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=43