BIP Gminy Miastkowo

Meldowanie na pobyt stały i czasowy
Artykuł był czytany: 517 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie pokój nr 5 telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12

Wymagane dokumenty
1. Dowód osobisty ,
2. Książeczka wojskowa ( mężczyźni do lat 50 ) ,
3. Odpis aktu urodzenia dla osób niepełnoletnich ,
4. Zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego ,
5. Druk „Zgłoszenie pobytu stałego ” lub „Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 miesiące ” zawierający potwierdzenie faktu pobytu .

Gdzie odebrać formularze:
Druki „Zgłoszenie pobytu stałego ” ,”Zgłoszenie pobytu czasowego ponad 2 miesiące” można otrzymać w pokoju nr 3

Opłaty:
Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej . W przypadku zameldowania na pobyt czasowy do 2 miesięcy , jeżeli interesant życzy sobie poświadczenie zameldowania opłata skarbowa wynosi 17 zł. Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy lub przelać na rachunek gminy.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego .

Tryb odwoławczy:
Nie występuje .

Inne wskazówki, uwagi:
Przy wykonywaniu czynności zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu z oryginałem właściwego dokumentu do wglądu akt notarialny , wyciąg z księgi wieczystej , decyzja o przydziale (tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ), umowa najmu.

Opracował
Katarzyna Ciecierska

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Katarzyna Ciecierska

Data sporządzenia
2003-07-02

Data Zatwierdzenia
2003-07-02

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: śr, 02 lipca 2003 11:57
Data upublicznienia: śr, 02 lipca 2003 11:57
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=8