BIP Gminy Miastkowo

Wymeldowanie
Artykuł był czytany: 483 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie pokój nr 5, telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12

Wymagane dokumenty
1.Wypełniony druk “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego” lub “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego”,
2. Dowód osobisty,
3. Książeczka wojskowa (mężczyźni do 50 lat).
4.Osoby niepełnoletnie – odpis aktu urodzenia

Gdzie odebrać formularze:
druki :
· ”Zgłoszenie wymeldowania z pobytu stałego”,
· “Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego” można odebrać w pokoju nr 5

Opłaty:
Czynności meldunkowe nie podlegają opłacie skarbowej

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie - po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego

Tryb odwoławczy:
Nie występuje.

Inne wskazówki, uwagi:
Jeżeli osoba nie może przyjść osobiście aby się wymeldować – udziela pełnomocnictwa notarialnego, a jeśli przebywa za granicą – pełnomocnictwa konsularnego lub notarialnego

Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz. U. Nr 87 poz. 960 z 2001 r.

Opracował
Katarzyna Ciecierska

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Katarzyna Ciecierska

Data sporządzenia
2003-07-02

Data Zatwierdzenia
2003-07-02

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: śr, 02 lipca 2003 09:27
Data upublicznienia: śr, 02 lipca 2003 09:27
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=7