BIP Gminy Miastkowo

Decyzja o wymeldowaniu
Artykuł był czytany: 537 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie , pokój Nr 5 , telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12

Wymagane dokumenty
Podanie o wymeldowanie napisane przez osobę wnoszącą / właściciela , najemcę lokalu , głównego lokatora /. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu
· akt notarialny ,
· wyciąg z księgi wieczystej (nieruchomości , lokale własnościowe ),
· decyzja o przydziale lokalu ( tryb decyzji obowiązywał do lipca 1994 r. ),
· umowa najmu / w oryginale do wglądu / .

Gdzie odebrać formularze:
Brak ustalonego wniosku

Opłaty:
wolne od opłaty skarbowej

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
1 do 2 miesięcy, sprawy szczególnie skomplikowane powyżej 2 miesięcy ( gdy trzeba wyznaczyć kuratora dla osoby nieobecnej).

Tryb odwoławczy:
Odwołanie składa się do Wojewody Podlaskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo . Odwołanie składa się w kancelarii ogólnej budynku Urzędu Gminy .

Inne wskazówki, uwagi:
Podanie powinno zawierać informacje o tym: kogo wymeldować ,z jakiego adresu, od kiedy nie zamieszkuje (uzasadnienie przyczyn żądania wymeldowania), aktualny adres pobytu osoby, która ma być wymeldowana (jeśli jest znany).

Podstawa prawna:
Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych z dnia 10.04.1974r. – tekst jednolity Dz .U. Nr 87 poz. 960 z 2001 r., ustawa o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000r. – Dz U z 2000r. Nr. 86 poz. 960 z późn zm. Kodeks Postępowania Administracyjnego – tekst jednolity Dz. U. Nr 98 poz. 1071 z 2000 r.

Opracował
Katarzyna Ciecierska

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Katarzyna Ciecierska

Data sporządzenia
2003-07-02

Data Zatwierdzenia
2003-07-02

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: śr, 02 lipca 2003 12:05
Data upublicznienia: śr, 02 lipca 2003 12:05
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=9