BIP Gminy Miastkowo

Wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności
Artykuł był czytany: 451 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Stanu Cywilnego w Miastkowie pokój nr 3, telefon 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12

Wymagane dokumenty
1. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość,
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu – akt notarialny, aktualny wyciąg z księgi wieczystej, decyzj

Gdzie odebrać formularze:
Formularz wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych , zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych , można odebrać w pokoju nr 3

Opłaty:
Opłata skarbowa w wysokości 5zł za podanie , ponadto wnioskodawca w celu uzyskania zaświadczenia potwierdzającego jego dane osobowe ponosi opłatę skarbową za zaświadczenie w wysokości 11 zł . Pozostali wnioskodawcy ponoszą opłatę za udostępnienie jednostkowych danych zgromadzonych w zbiorze meldunkowym w wysokości 4% kwoty najniższego wynagrodzenia za pracę pracowników -obecnie opłata wynosi 30,40 zł .

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Niezwłocznie - po zgłoszeniu się do Urzędu Stanu Cywilnego

Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia. Zażalenie wnosi się do Wojewody Podlaskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo w terminie 7 dni od doręczenia postanowienia . Zażalenie składa się w kancelarii ogólnej Urzędu Gminy .

Inne wskazówki, uwagi:
W kasie Urzędu Gminy można nabyć znaki opłaty skarbowej i dokonać opłaty za udostępnienie danych osobowych .

Podstawa prawna:
W kasie Urzędu Gminy można nabyć znaki opłaty skarbowej i dokonać opłaty za udostępnienie danych osobowych .

Opracował
Alicja Drężek

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Alicja Drężek

Data sporządzenia
2003-07-02

Data Zatwierdzenia
2003-07-02

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: śr, 02 lipca 2003 09:16
Data upublicznienia: śr, 02 lipca 2003 09:17
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=6