BIP Gminy Miastkowo

Rejestracja zgonu
Artykuł był czytany: 459 razy

Miejsce załatwienia sprawy
USC w Miastkowieul. Łomżyńska 32 , pokój Nr 5 tel. (86) 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12

Wymagane dokumenty
Osoba zgłaszająca zgon składa w USC kartę zgonu oraz dokument tożsamości zmarłego, książeczka wojskowa

Opłaty:
· Sporządzenie aktu zgonu wolne jest od opłaty skarbowej.

Inne wskazówki, uwagi:
Zgon osoby zgłasza się w USC miejsca tego zdarzenia. Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności: 1. małżonek lub dzieci zmarłego, 2. najbliżsi krewni lub powinowaci,3. osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon,4. osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały,5. administrator domu, w którym nastąpił zgon,6. szpital lub zakład, jeżeli zgon nastąpił w szpitalu lub innym zakładzie. · Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.

Opracował
Katarzyna Ciecierska

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Katarzyna Ciecierska

Data sporządzenia
2003-07-08

Data Zatwierdzenia
2003-07-08

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: wt, 08 lipca 2003 13:30
Data upublicznienia: wt, 08 lipca 2003 13:34
drukuj
Artykuł pochodzi ze strony http://bip.miastkowo.pl/ebiuro.php?wiad=14