Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Jak załatwić sprawę » Rolnictwo i ochrona środowiska ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 0
Zezwolenie na świadczenie usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych
Artykuł był czytany: 480 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo stanowisko ds. rolnictwa i ochrony środowiska (pokój 2) telefon 217-49-35. Złożenie dokumentów w siedzibie Urzędu na parterze.

Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na obieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 2. Załączniki: · Dokument potwierdzający stan formalno-prawny dotyczący wykonywanej działalności tj. kopie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej lub odpis aktualny z rejestru przedsiębiorstw (w przypadku spółek prawa handlowego). · Kserokopie dowodów rejestracyjnych samochodów i pojazdów, które będą wykorzystywane do prowadzenia działalności na terenie gminy Miastkowo · Dokument potwierdzający miejsce garażowania samochodów (stwierdzający prawo do zajmowanego terenu). · Dokument potwierdzający wykonywanie mycia i dezynfekcji sprzętu (np. kserokopii umowy). · Dokument potwierdzający gotowość odbioru odpadów przez zakład prowadzący działalność w zakresie. wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów (stałych, płynnych, surowców), · Informacja o miejscu i stosowanej technologii wykorzystywania lub unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowanie prawa do terenu, na którym prowadzona ma być działalność.

Gdzie odebrać formularze:
nie ma opracowanych formularzy wniosków

Opłaty:
1. Opłata skarbowa w znakach skarbowych w wysokości: - 5,- zł od podania, - 0,50 zł od każdego załącznika, - 100,- zł za wydanie pierwszego zezwolenia, 50 zł za wydanie kontynuacji zezwolenia Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami). 2. potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej należy doręczyć do Urzędu Gminy na stanowisko ds. rolnictwa i ochrony środowiska (pokój 2) przy odbiorze decyzji zezwalającej na świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w gminach, 3. opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Gminy w Miastkowie lub na konto Urzędu Gminy: BS Łomża O/Miastkowo Nr 87571037-13000055-36011-1-0/0

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane niezwłocznie. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania administracyjnego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie poinformowana.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji zezwalającej na prowadzenie usług w zakresie art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży, za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo , w terminie czternastu dni od daty jej doręczenia, z obowiązkiem wniesienia opłaty w znakach (znaczkach) skarbowych w wysokości 5 zł za odwołanie i 50 gr za każdy załącznik. Odwołanie należy złożyć w Urzędzie Gminy Miastkowo (pokój Nr 2 ) lub przesłać pocztą na adres Urzędu

Inne wskazówki, uwagi:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. Nie uzupełnienie wniosku w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania

Podstawa prawna:
1. ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), 2. art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.).

Opracował
Jadwiga Zaraś

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Jadwiga Zaraś

Data sporządzenia
2003-07-09

Data Zatwierdzenia
2003-07-09

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: śr, 09 lipca 2003 08:51
Data upublicznienia: śr, 12 listopada 2003 13:16
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR