Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Informacje i programy » Informacje » Informacje - 2007 r. ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 1

Sprawozdaniez realizacji Programu Współpracy Gminy Miastkowo z Organizacjami Pozarządowymi za 2006 r.

Program Współpracy Gminy Miastkowo z Organizacjami Pozarządowymi na 2006 r. został uchwalony 12 grudnia 2005 r. – Uchwała Nr XXV/132/05 Rady Gminy Miastkowo.

W Programie tym radni określili, że przedmiotem współpracy Gminy będzie między innymi „Upowszechnianie kultury fizycznej i sportu, a w szczególności organizacja imprez sportowych i sportowo - rekreacyjnych, a także prowadzenie zajęć wśród dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportu.”

13 grudnia 2005 r. Wójt Gminy Miastkowo ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania z zakresu w.w. Ogłoszenie o konkursie zostało umieszczone na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

2 stycznia 2006 roku Uczniowski Klub Sportowy „JAGUARY” w Miastkowie złożył ofertę realizacji zadania wraz z wnioskiem o przyznanie dotacji ze środków publicznych w kwocie 20.000 zł. Oferta ta uwzględniała organizację obozu sportowego feryjnego i wakacyjnego, organizację biegów masowych, wyjazdy na zawody regionalne i ogólnopolskie. Niestety była to jedyna oferta .

Oferta została rozpatrzona przez komisję opiniującą powołana przez Wójta Gminy. Komisja stwierdziła, że UKS „JAGUARY” daje gwarancje realizacji zadania przedstawioną w har4monogramie realizacji zadania.

W dniu 19 stycznia 2006 r. została zawarta umowa na realizacje przedmiotowego zadania.

22 grudnia 2006 r. Uczniowski Klub Sportowy „JAGUARY” złożył sprawozdanie końcowe z realizacji zadania dołączając do niego kopie faktur na wszystkie zakupione usługi i towary. Całkowity koszt realizacji zadania, pokryty z dotacji wyniósł – 17.056, 25 zł.
W ramach umowy zorganizowano:
– zgrupowanie sportowe – 7 osób przebywało w Spale,
- zgrupowanie sportowe w Szklarskiej Porębie – 6 osób,
- zorganizowano I Papieskie Biegi terenowe w Miastkowie
- wyjazdy na zawody sportowe do Siedlec i do Moniek.
Niewykorzystane środki zwrócono na konto Urzędu.

Reasumując dotacja została wykorzystana prawidłowo i terminowo rozliczona.

Sekretarz Gminy
Janina Cwal;ina



Opublikował(a): Kalinowska Barbara

Data powstania: pon, 30 kwietnia 2007 10:07
Data upublicznienia: pon, 30 kwietnia 2007 10:57
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
Artykuł był czytany: 230 razy

 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR