Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Urząd Gminy » Referat finansowy – Fn » inspektor ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 0

Inspektor ds wymiaru zobowiązań pieniężnych - informacje ogólne

Inspektor ds wymiaru zobowiązań pieniężnych - Agnieszka Dulewicz

Funkcje podstawowe:


1/ Przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych, należyte ich przechowywanie i zabezpieczenie.
2/ Pełna i terminowa realizacja decyzji wymiarowych wszystkich podatków i opłat lokalnych zgodnie ze stawkami ustalonymi przez Radę Gminy.
3/ Opracowanie projektów uchwał podatkowych i terminowe przedkładanie ich Radzie Gminy.
4/ Zakładanie i prowadzenie ksiąg-kart gospodarczych dla wymiaru należności podatkowych od gospodarstw rolnych.
5/ Zbieranie deklaracji podatkowych do wymiaru podatku od nieruchomości oraz przeprowadzanie kontroli prawidłowości składanych deklaracji.
6/ Powadzenie całej procedury związanej z ulgami inwestycyjnymi i z tytułu nabycia gruntów.
7/ Zbieranie dokumentów do stosowania ulg, w tym żołnierskich.
8/ Prowadzenie rejestru wymiarowego zobowiązań pieniężnych a także przepisów i odpisów dla właścicieli nieruchomości i gospodarstw rolnych.
9/ Terminowe wprowadzanie zmian geodezyjnych w kartach gospodarstw rolnych oraz zawiadamianie właścicieli o dokonaniu zmiany w ewidencji stanu posiadania gruntów.
11/ Przestrzeganie obowiązku sprawozdawczego z zakresu powierzonych zadań,
będących przedmiotem badań statystycznych i przekazywanie sprawozdań statystycznych do WUS w żądanych terminach.
12/ Współpraca ze stanowiskiem ds. księgowości podatkowej w celu uzgodnienia zobowiązań z tytułu podatków i opłat lokalnych.
13/Wydawanie zaświadczeń płatnikom podatku rolnego niezbędnych do otrzymania bonów paliwowych oraz prowadzenie dokumentacji i sprawozdań z tym związanych.
14/ Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw podatkowych.

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data powstania: cz, 26 lutego 2004 12:42
Data upublicznienia: cz, 26 lutego 2004 12:46
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
Artykuł był czytany: 640 razy

 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR