Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Informacje i programy » Informacje » Informacje - 2005 r. ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 0

Sprawozdanie o pracy Wójta Gminy między sesjami (30.03 - 27.04.2005 r.)

W okresie od dnia 30 marca do dnia 27 kwietnia 2005 r. rozpatrywano następujące sprawy:

Wydano 3 zarządzenia w sprawach :

1. określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy;( uchwały podjęte na sesji w dniu 30 marca 2005 r. )

2. przygotowania projektów uchwał Rady Gminy;( projekty na XXI sesję Rady Gminy )

3. przeznaczenia do zbycia w formie bezprzetargowej nieruchomości gruntowej z zasobu gminnego; ( przeznacza się do sprzedaży w formie bezprzetargowej nieruchomość gruntową położoną we wsi Chojny – Naruszczki będącą własnością gminy oznaczoną numerem geodezyjnym 54/3 o powierzchni 1000 m2),

4. przeznaczenia do zbycia w formie przetargu nieruchomości zabudowanych obiektami
zabytkowymi; ( przeznacza się do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieruchomości zabudowanych obiektami zabytkowymi - zespół dworsko – ogrodowy, położone w obrębie Tarnowa
będące własnością gminy oznaczone numerami geodezyjnymi 530 o powierzchni 2,16 ha- dwór i 526/3 o powierzchni 1 500 m 2 – spichlerz),

5. zarządzenia wyboru sołtysa wsi Chojny -Naruszczki ; - wybór sołtysa zarządzono na dzień 4 maja 2005 r.

Wydano również 21 decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w tym :

- 3 - o umorzenie podatku,
- 1 - na zastosowanie ulgi z tytułu nabycia gruntu,
- 3 - o wszczęciu postępowania dotyczącego umorzeń,
- 2 - o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej,
- 1 - na sprzedaż alkoholu- piwo do spożycia poza miejscem sprzedaży,
- 1 - w sprawie wycinki drzew,
- 9 - w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego,
- 1 - opiniujące poszukiwanie i rozpoznanie złóż kruszywa naturalnego – żwiru,

20 zaświadczeń , w tym :

- 17 - o stanie majątkowym
- 1 - o niezaleganiu w podatkach,
- 2 - o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- przyjęto 5 wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy,
- wydano 5 informacji o przeznaczeniu działek,

Ponadto w omawianym okresie sprawozdawczym zajmowano się sprawami:

- kontynuacją prac przy budowie boiska sportowego,

- oddano do użytku salę gimnastyczną przy Szkole Podstawowej w Miastkowie,

- w dniu 15 kwietnia br. zawarto umowę z PBK w Łomży na przebudowę drogi gminnej – ul. Kacpra Wielocha w Miastkowie. Przebudowa będzie polegała na położeniu nawierzchni bitumicznej,

- trwa kontynuacja II etapu budowy sieci wodociągowej wraz z przyłączami w 6 miejscowościach – zachodnia część gminy,

- kontynuacją prac remontowych przy przebudowie oświetlenia drogowego,

- zawierane są umowy na przyłącza wodociągowe,

- wystąpiono do Sądu o przypisanie prawa własności gminie do działek wydzielonych pod drogi położonych w Tarnowie, oznaczonych numerami ewidencyjnym 694/1, 694/2, 694/3 o łącznej powierzchni 260 m2 oraz działki położonej w Miastkowie ( parking) oznaczonej numerem geodezyjnym 266/9 o powierzchni 598 m 2 .

Wójt
Jerzy Wróblewski



Opublikował(a): Kalinowska Barbara

Data powstania: pt, 02 czerwca 2006 11:48
Data upublicznienia: pon, 05 czerwca 2006 08:43
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
Artykuł był czytany: 285 razy

 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR