Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Konkursy/procedura naboru ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 19

Archiwum

ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastkowie
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko inspektora
ds. świadczeń rodzinnych


Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) nieposzlakowana opinia,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora,
4) nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
5) wykształcenie wyższe,
6) doświadczenie w pracy co najmniej 3 lata, w tym co najmniej rok w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej,
7) umiejętności zawodowe:
- znajomość zagadnień wynikających z przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej,
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym.

Wymagania dodatkowe:
1) komunikatywność,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej,
4) znajomość programów komputerowych i doświadczenie w pracy z komputerem.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
• obsługa klienta,
• prowadzenie postępowania o przyznanie świadczeń rodzinnych,
• prowadzenie postępowania o przyznanie zaliczki alimentacyjnej,
• prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych,
• prowadzenie innych postępowań normowanych zapisami ustaw z których wynika zakres czynności dla danego stanowiska pracy,
• przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach wyżej wymienionych,
• współpraca z instytucjami w szczególności z: komornikiem i sądem,
• inne zadania wynikające z ustawy o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej.

Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) kserokopia dowodu tożsamości (pierwsze 3 strony w przypadku dowodów starego typu)
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż i kwalifikacje,
6) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia umożliwiające zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
8) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późń. zm.) w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko inspektora.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora”, w terminie do dnia 30 grudnia 2006 r. na adres Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastkowie, ul. Łomżyńska 32, p.nr 2.

Lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miastkowo oraz na tablicy ogłoszeń.

Miastkowo, 2006.12.14
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
Regina Pianko

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data powstania: cz, 14 grudnia 2006 09:42
Data upublicznienia: cz, 14 grudnia 2006 09:49
Data przejścia do archiwum: 2007-06-28 07:36:14+02
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
Artykuł był czytany: 556 razy

 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR