Artykuł był czytany: 510 razy Miejsce załatwienia sprawy Urząd Gminy Miastkowo – pokój nr 11 , tel. 217-49-82 Wymagane dokumenty 1. Zgłoszenie o dokonanie wpisu,
2. Dokument tożsamości /przy odbiorze zaświadczenia o wpisie do ewidencji/. Gdzie odebrać formularze: Formularz wniosku “Zgłoszenie o dokonanie wpisu”, można odebrać w pokoju nr 11 I piętro lub
pobrać tutaj Opłaty: Za wydanie zaświadczenia o wpisie na wniosek (wypis z ewidencji działalności gospodarczej) 17 zł.
Płatne w kasie Urzędu /parter - stara część budynku/ bądź na rachunek Gminy. Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi): Niezwłocznie Tryb odwoławczy: W terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji odmownej, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Wójta Gminy Miastkowo. Odwołanie składa się w pokoju nr 6. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej /Dz.U. Nr 101 poz. 1178 z 1999r. z późn. zm./Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r.(Dz.U. Nr 225, poz.1635) Opracował Jan Lipiński Data sporządzenia 2003-07-01 Data Zatwierdzenia 2003-07-01 Karta była edytowana 1 razy
|