Artykuł był czytany: 458 razy Miejsce załatwienia sprawy USC w Miastkowieul. Łomżyńska 32 , pokój Nr 5 tel. (86) 217-42-19 lub centrala 217-48-78 wew.12 Wymagane dokumenty Osoba zgłaszająca zgon składa w USC kartę zgonu oraz dokument tożsamości zmarłego, książeczka wojskowa Opłaty: · Sporządzenie aktu zgonu wolne jest od opłaty skarbowej. Inne wskazówki, uwagi: Zgon osoby zgłasza się w USC miejsca tego zdarzenia. Do zgłoszenia zgonu są obowiązani w kolejności: 1. małżonek lub dzieci zmarłego, 2. najbliżsi krewni lub powinowaci,3. osoby zamieszkałe w lokalu, w którym nastąpił zgon,4. osoby, które były obecne przy zgonie lub naocznie się o nim przekonały,5. administrator domu, w którym nastąpił zgon,6. szpital lub zakład, jeżeli zgon nastąpił w szpitalu lub innym zakładzie. · Zgon osoby należy zgłosić najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia zgonu. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej, zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu. Opracował Katarzyna Ciecierska Odpowiedzialny za aktualizację informacji: Katarzyna Ciecierska Data sporządzenia 2003-07-08 Data Zatwierdzenia 2003-07-08 |