Serwis gminny | Rejes/tr zmian | Mapa serwisu | http://bip.gov.pl
Menu podmiotowe: Władze | Urząd Gminy | Jednostki organizacyjne gminy | Kontakt | Pomoc | Majątek Gminy | Jednostki pomocnicze |
Menu tematyczne: Przetargi | Oświadczenia | Podatki, opłaty lokalne | Druki do pobrania | Protokoły kontroli | Wybory i referenda | Informacje i programy | Skargi i wnioski | Konkursy/procedura naboru | Monitor Polski B | Informacje o środowisku | Informacje bieżące | Jak załatwić sprawę | Prawo miejscowe | Rejestr spraw
   Strona główna » Jak załatwić sprawę » Inwestycje i Zagospodarowanie przestrzenne ·

Wyszukiwarka

Archiwum wiadomości Wiadomości w archiwum: 0
Decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Artykuł był czytany: 332 razy

Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, p. nr 14 tel. (086) 217-49-96

Wymagane dokumenty
- wniosek o ustalenie warunków zabudowy
- dane dotyczace funkcji i sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyka zabudowy i zagospodarowania terenu,
- infomacje dotyczące zapotrzebowania na wodę i energię oraz sposobu odprowadzania ścieków oraz innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w wszczególnych przypadkach sposób unieszkodliwiania odpadów,
- dane dotyczące charakterystycznych parametrów technicznych inwestycji oraz dane charakteryzujące jej wpływ na środowisko,
- dwie kopie mapy zasadniczej lub w przypadku jej braku kopie mapy ewidencyjnej, zawierającej określenie granic terenu objętego wnioskiem i najbliższe otoczenie tego terenu ( mapę można uzyskać w Powiatowym óśrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łomży)

Opłaty:
opłata skarbowa w wysokości 5 zł od wniosku,
- opłata skarbowa w wysokości 0,50 zł. od każdego załącznika,
- opłata skarbowa za wydanioe decyzji - 100 zł.,
- opłata skarbowa za przeniesienie decyzji na inną osobę 50 zł.

Nie podlegają opłacie skarbowej czynności dotyczące budownictwa mieszkaniowego.

Zwolnione z opłaty są czynności w sprawach budowy lub odbudowy obiektów budowlanych zniszczonych albo uszkodzonych wskutek działalności spowodowanej klęskami żywiołowymi.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
do 30 dni.

Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji przysdługuje odwołanie do Samorządowegoi Kolegium Odwoławczego w Łomzy, za pośrednictwem Wójta Gminy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

Opłata skarbowa od odwołania wynosi 5 zł oraz od każdego załącznika - 0, 50 zł.

Treść:
Osoba zainteresowania uzyskaniem decyzji składa wniosek wraz z załącznikami. Decyzja wydawana jest na podstawie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego oraz przepisów szczególnych.

Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Agnieszka Skupska - inspektor

Data sporządzenia
2005-10-06

Data Zatwierdzenia
2005-10-06

Opublikował(a): Janina Cwalina

Data dodania: cz, 06 października 2005 11:00
Data upublicznienia: cz, 06 października 2005 11:28
Zaakceptował(a): Janina Cwalina
 
Copyright @ 2003 Urząd Gminy Miastkowo Redaktor strony: Janina Cwalina;
nr tel. 086/217 48 66
nr fax 086/21748 29
mail: gmina.miastkowo@vp.pl

Wykonanie SPEEDi  - System PUBLIKATOR