Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektow Gminy Miastkowo i jej jednostek organizacyjnych
Miastkowo, 29 listopada 2017 r.
IGN.271.1.33.2017
Wójt Gminy Miastkowo zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu,
w którym wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza 30 000 euro.
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Miastkowo ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo.
2. Nazwa zadania: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Miastkowo i jej jednostek organizacyjnych
3.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów
w okresie od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r. o łącznym szacunkowym wolumenie 249111 kWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
4. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2018 r. – do 31 grudnia 2018 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
6. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny i trwały,
3) oferta musi zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
c) kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej,
d) inne:
─ formularz cenowy
─ ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
─ oświadczenie o posiadaniu obowiązującej umowy generalnej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A.
4) oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub przez umocowanego pełnomocnika wykonawcy.
7. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 7 grudnia 2017 r. do godz. 1200,
w zaklejonej kopercie, na której należy umieścić napis: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Miastkowo i jej jednostek organizacyjnych”
2) Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana.
3) Ofertę można złożyć osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego podany
w pkt. 1 (decyduje data otrzymania oferty przez Zamawiającego)
8. Kryteria oceny ofert:
Cena 100% (Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę). Do porównania ofert będzie brana pod uwagę całkowita cena oferty brutto.
Sposób obliczenia ceny
- Cenę oferty brutto oblicza się z zastosowaniem iloczynu cen jednostkowych netto określonych w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz szacowanego zużycia energii elektrycznej, powiększonego
o należny podatek VAT. - Ceny oferty zawarte w formularzu ofertowym muszą być wyrażone w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ceny jednostkowe zawarte w formularzu cenowym, muszą być wyrażone
z złotych polskich z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. - Do określenia cen wykonawca zobowiązany jest stosować matematyczne reguły zaokrąglania.
- Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć stawkę podatku VAT obowiązującą
w dniu składania oferty. Cenę oferty należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
tel./fax 86 217 49 96, e-mail: fundusze.miastkowo@gmail.com.
10. Warunki umowy: projekt umowy w załączeniu
11. Zastrzeżenia Zamawiającego:
1) w przypadku braku któregokolwiek z dokumentów określonych w pkt. 6 ppkt 3, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia – oferta niekompletna zostanie odrzucona,
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego postępowania oraz jego unieważnienia bez podania przyczyny.
12.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
13. Inne informacje: brak
Wójt
Kazimierz Górski
Załączniki:
- Druk formularza ofertowego
- Druk formularza cenowego
- Druk oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Oświadczenie o posiadaniu obowiązującej umowy generalnej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A.
- Projekt umowy
- Opis przedmiotu zamówienia
Załączniki | pobrań | ||
Załączniki do zapytania ofertowego (edytowalne) | 22,59 KB | 300 | |
Załacznik nr 5 do zapytania ofertowego | 150,22 KB | 359 | |
Załacznik nr 6 do zapytania ofertowego | 32,44 KB | 283 |
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Kuczyńska | |
Wprowadził(a) : | Katarzyna Kuczyńska | 2017-11-29 13:09 |
Zatwierdził(a) : | Katarzyna Kuczyńska | 2017-11-29 13:09 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2018-11-29 10:37 |
pokaż rejestr zmian |