Zapytanie ofertowe na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na kwotę 1.000.000,00 zł. z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
- Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo
- Nazwa zadania: Nazwa zadania: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na kwotę 1.000.000,00 zł, z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa dróg gminnych”
- Opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego w wysokości 1 000 000,00 złotych (słownie jeden milion złotych)
2) Okres kredytowania 5 lat, tj. do dnia 31.12.2019 r. jako ostatecznego terminu spłaty kredytu wraz z odsetkami,
3) Oprocentowanie kredytu będzie ustalone według zmiennej stopy procentowej oparte na stawce WIBOR 1M (z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki) + stała marża banku w okresie kredytowania
4) Nie dopuszcza się kapitalizacji odsetek
5) Uruchomienie kredytu nastąpi przelewem na rachunek bieżący Zamawiającego jednorazowo, nie później niż w ciągu trzech dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnej dyspozycji
6) Uruchomienie kredytu nastąpi po podpisaniu umowy, nie później niż do dnia 31.12.2014 r.
7) Zabezpieczenie – weksel in blanco z deklaracją wekslową
8) Spłata rat kapitałowych będzie następowała od stycznia 2015 r., do ostatniego dnia każdego miesiąca – jeżeli dzień ten będzie dniem wolnym od pracy to do najbliższego następującego po nim dnia pracującego
9) Kredyt będzie spłacany w równych ratach
10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu, przy jednoczesnym braku dodatkowych opłat od kwoty niewykorzystanego kredytu
11) W przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu Zamawiający nie będzie obciążony dodatkowymi opłatami z tego tytułu, a odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostałego do spłaty. Zamawiający nie ma obowiązku powiadamiać Wykonawcy o zamiarze wcześniejszej spłaty.
12) W/w zapisy muszą znaleźć się w przyszłej umowie kredytowej, którą sporządzi Wykonawca
- Termin wykonania zamówienia
Do dnia 31.12.2014 r.
- Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Opis sposobu przygotowania ofert:
a) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
b) ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny i trwały,
c) do oferty należy dołączyć:
- formularz ofertowy,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- kserokopię aktualnego wpisu do właściwego rejestru, uprawniającego wykonawcę do występowania w obrocie prawnym,
d) oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktem rejestracyjnym lub przez umocowanego pełnomocnika wykonawcy.
- Miejsce oraz termin składania ofert:
a) ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 września 2014 r. do godz. 9.00,
w zaklejonej kopercie, na której należy umieścić napis: „Oferta na udzielenie
i obsługę kredytu długoterminowego na kwotę 1.000.000,00 zł,
z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. Przebudowa
i rozbudowa dróg gminnych”
b) należy złożyć osobiście w pok. nr 17 lub przesłać na adres Zamawiającego podany w pkt. 1.
- Kryteria oceny ofert:
Cena 100% (Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę)
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Skarbnik Gminy – Pani Bożena Wilk, tel. 86/ 217 48 11, fax 86/ 217 48 29
- Warunki umowy:
Umowa kredytowa zostanie sporządzona przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich postanowień zawartych w pkt. 3 Opis przedmiotu zamówienia.
- Zastrzeżenia Zamawiającego:
a) w przypadku braku któregokolwiek z dokumentów określonych w pkt. 6 ppkt. c, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia – oferta niekompletna zostanie odrzucona,
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
- Inne informacje:
Niżej wymienione załączniki do niniejszego zapytania są do pobrania na stronie Zamawiającego www.miastkowo.pl/bip:
1) Załącznik nr 1. Rb-27 S Sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t. za 2012 r.
2) Załącznik nr 2. Rb-28 S Sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t. za 2012 r.
3) Załącznik nr 3. Rb-N Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2012 r.
4) Załącznik nr 4. Rb-NDS Sprawozdanie o nadwyżce / deficycie za 2012 r.
5) Załącznik nr 5. Rb-Z Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za 2012 r.
6) Załącznik nr 6. Rb-27 S Sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t. za 2013 r.
7) Załącznik nr 7. Rb-28 S Sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t. za 2013 r.
8) Załącznik nr 8. Rb-N Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2013 r.
9) Załącznik nr 9. Rb-NDS Sprawozdanie o nadwyżce / deficycie za 2013 r.
10) Załącznik nr 10. Rb-Z Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg. tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za 2013 r.
11) Załącznik nr 11. Rb-27 S Sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych j.s.t. za 2014 r.
12) Załącznik nr 12. Rb-28 S Sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych j.s.t. za 2014 r.
13) Załącznik nr 13. Rb-N Sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych za 2014 r.
14) Załącznik nr 14. Rb-NDS Sprawozdanie o nadwyżce / deficycie za 2014 r.
15) Załącznik nr 15. Rb-Z Sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji za 2014 r.
16) Załącznik nr 16. Uchwała Rady Gminy Miastkowo w sprawie uchwalenia WPF Gminy Miastkowo na lata 2014-2021.
17) Załącznik nr 17. Uchwała Rady Gminy Miastkowo w sprawie zmian WPF Gminy Miastkowo na lata 2014-2021
18) Załącznik nr 18. Uchwała Rady Gminy w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miastkowo na 2014 r.
19) Załącznik nr 19. Uchwała Rady Gminy w sprawie zmian w budżecie gminy na 2014 r.
20)Załącznik nr 20. Zarządzenie Wójta Gminy Miastkowo w sprawie przyjęcia rocznego sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2013 r.
21)Załącznik nr 21. Zarządzenie Wójta Gminy Miastkowo w sprawie przyjęcia informacji z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2014 r.
22) Załącznik nr 22. Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz możliwości sfinansowania deficytu określonego
w uchwale budżetowej Gminy Miastkowo na 2014 r.
23) Załącznik nr 23. Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Miastkowo sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2012 r.
24) Załącznik nr 24. Uchwała RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Miastkowo sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2013 r.
25) Załącznik nr 25. Oświadczenie o braku zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
26) Załącznik nr 26. Uchwała Rady Gminy Miastkowo w sprawie powołania Skarbnika Gminy Miastkowo.
27) Załącznik nr 27. Zaświadczenie GKW o wyborze Wójta Gminy Miastkowo.
28) Załącznik nr 28. NIP
29) Załącznik nr 29. REGON
30) Załącznik nr 30. Statut Gminy Miastkowo
Wójt
Jerzy Wróblewski
Załączniki | pobrań | ||
Załączniki 1 - 30 | 10,35 MB | 419 | |
Pytania i odpowiedzi 1 | 813,21 KB | 299 | |
Załącznik nr 31. Uchwała w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu oraz o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej gminy Miastkowo na 2014 rok | 754,46 KB | 300 |
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Kuczyńska | |
Wprowadził(a) : | Katarzyna Kuczyńska | 2014-09-08 15:00 |
Zatwierdził(a) : | Katarzyna Kuczyńska | 2014-09-08 15:00 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2016-06-10 10:07 |
pokaż rejestr zmian |