logo Miastkowo  
Rada Gminy Uchwały

Uchwały



UCHWAŁA NR XI/73/25
RADY GMINY MIASTKOWO
z dnia 30 czerwca 2025 r.
w sprawie zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo

Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733) po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży, uchwala się, co następuje:

§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo, stanowiący załącznik do uchwały Nr XIV/89/20 Rady Gminy Miastkowo z dnia 16 września 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miastkowo (Dz. Urz. Woj. Podl. poz. 3988) wprowadza się następujące zmiany w § 11, który otrzymuje brzmienie:

„§ 11. 1. W celu realizacji obowiązku utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości stosuje się:

1) pojemniki o minimalnej pojemności 120 l wykonane z tworzywa sztucznego z kółkami;

2) worki 120 litrowe wykonane z folii polietylenowej LDPE o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, wykluczającej rozerwanie się worka oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach.

2. Pojemniki i worki, o których mowa w ust. 1 powinny być oznaczone indywidualnym kodem QR przez właściciela nieruchomości zamieszkałej, z której odbierane są odpady.”.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.

Przewodniczący Rady

Jakub Zaraś

Załącznikipobrań
file typ Uchwała 176,37 KB 7

Wprowadził(a) :Marcin Łuba2025-08-04 13:48
Zatwierdził(a) :Marcin Łuba2025-08-04 13:48
Ostatnia zmiana :Marcin Łuba2025-08-04 13:48
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 14