Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Miastkowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami
I. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Miastkowo ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo
II. Stanowisko
Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami
III. Do konkursu może przystąpić kandydat, który spełnia następujące wymagania
1. Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem polskim;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) wykształcenie wyższe;
6) udokumentowany co najmniej 4 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym procedurą naboru;
7) preferowane wykształcenie o kierunku budownictwo, gospodarka przestrzenna, architektura, urbanistyka, inżynieria środowiska;
8) znajomość przepisów prawa dotyczących samorządu gminnego, pracowników samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o funduszu sołeckim, przepisów z zakresu budownictwa, inwestycji i remontów, dróg, prawa zamówień publicznych, planowania przestrzennego.
2. Wymagania dodatkowe:
1) uprawnienia budowlane, sanitarne lub elektryczne;
2) odporność na stres;
3) umiejętność pracy w zespole,
4) komunikatywność,
5) doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji budowlanych lub planowaniem przestrzennym, w tym na stanowisku kierowniczym w tym zakresie;
6) umiejętność posługiwania się mapami i rysunkami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
7) prawo jazdy kat. B.
IV. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) koordynowanie prac związanych z opracowywaniem, realizacją i aktualizacją programów i planów związanych z rozwojem inwestycyjnym gminy, w tym w szczególności strategią rozwoju gminy;
2) realizacja i koordynacja zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) przygotowanie dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji gminnych;
4) prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących własność gminy;
5) udział w pracach komisji przetargowych, kontrolach, odbiorach technicznych prowadzonych i nadzorowanych inwestycji;
6) koordynowanie zadań i obowiązków służbowych pracowników Referatu, nadzór nad ich prawidłową realizacją, w szczególności:
a) nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania przestrzennego gminy, sporządzeniem planu ogólnego oraz sporządzeniem lub zmianą planów zagospodarowania przestrzennego,
b) nadzór w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o funduszu sołeckim,
d) nadzór i udział w przygotowaniu postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
e) nadzorowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i zarządzaniem drogami gminnymi,
f) nadzorowanie zadań realizowanych na stanowisku rolnictwa i ochrony środowiska, gospodarki mieniem komunalnym oraz gospodarki odpadami komunalnymi;
7) sporządzanie informacji i sprawozdań na potrzeby Rady Gminy i Wójta z zakresu prowadzonych spraw.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż rok, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę1) na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy;
2) praca w systemie równoważnego czasu pracy;
2) wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych;
3) praca przy monitorze powyżej 4 godzin;
4) z pracą związane są wyjazdy służbowe;
7) budynek Urzędu Gminy nie jest przystosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Miastkowo, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VII. Wymagane dokumenty:
1) CV;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
4) kserokopie posiadanych uprawnień (jeżeli kandydat posiada) poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów niezbędnych do określenia stażu pracy (zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
6) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata;
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. informacje o pochodzeniu rasowym lub etnicznym, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej). Oświadczenie stanowi załącznik Nr 1 do ogłoszenia;
9) klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy, stanowiąca załącznik Nr 2 do ogłoszenia;
10) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, stanowiący załącznik Nr 3 do ogłoszenia.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Urzędu Gminy pok. nr 1 (parter) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Miastkowo ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo.
2. Oferty powinny być złożone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami.”
3. Termin składania ofert: do 25 lipca 2025 r. – decyduje data wpływu do urzędu.
4. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Informacje pozostałe:
1) pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy;
2) pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Wójta Gminy do wydawania decyzji administracyjnych w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
2) postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Miastkowo i na stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych stanowiący załącznik do zarządzenia Nr 97.2024 Wójta Gminy Miastkowo z dnia 11 grudnia 2024 r.;
3) dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej;
4) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie BIP Gminy Miastkowo oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
Dodatkowych informacji udziela Dorota Prytuła - Sekretarz Gminy, tel. 86 217 48 66
Załączniki:
Nr 1 - Zgoda na przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych
Nr 2 - Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy
1) Przez osobę podejmującą po raz pierwszy pracę rozumie się osobę, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorzadowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy, i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Załączniki | pobrań | ||
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych | 352,64 KB | 19 | |
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy | 369,63 KB | 17 | |
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie | 268,21 KB | 17 |
Informacje wytworzył(a) : | Dorota Prytuła | 2025-07-15 |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2025-07-15 14:23 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2025-07-15 14:23 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2025-07-15 14:46 |
pokaż rejestr zmian |