logo Miastkowo  
Wójt Gminy Obwieszczenia i zawiadomienia

Obwieszczenia i zawiadomienia



OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY MIASTKOWO
IGN.6220.10.2025
z dnia 10 września 2025 r.
w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego

Działając na podstawie art. 71 ust. 2 pkt 2 i art. 74 ust. 3a pkt 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm) zawiadamiam, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie budynku inwentarskiego o planowanej obsadzie do 160 DJP (obsada całego gospodarstwa 201) w systemie chowu bezściołowego wraz ze zbiornikiem wewnętrznym podrusztowym na gnojowicę o pojemności do 3500 m3 na działce nr geod. 12 położonej we wsi Łuby-Kurki gm. Miastkowo.

Organem administracji właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Miastkowo.

W powyższej sprawie liczba stron postępowania przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 w/w ustawy oraz art. 49 §1 i 2 Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 ze zm.) – niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do publicznej wiadomości przez: zamieszczenie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Miastkowo www.miastkowo.pl/bip, wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32 oraz w miejscowości Łuby-Kurki.

W przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

Stosownie do art. 41 § 1 i 2 kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu.

Ze złożonym wnioskiem można zapoznać się w Urzędzie Gminy Miastkowo, ul. Łomżyńska 32, w Referacie Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami (parter) w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałki w godz. 7.15 – 17.15, od wtorku do czwartku w godz. 7.15 – 15.15 oraz w piątki w godz. 7.15 – 13.15).

Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1 2 i 4 w/w ustawy wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku Wydział Spraw Terenowych II w Łomży, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Łomży i Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Ostrołęce o opinię dotyczącą potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.

WÓJT

RAFAŁ BĄKOWSKI


Informacje wytworzył(a) :Monika Bednarczyk
Wprowadził(a) :Monika Bednarczyk2025-09-10 10:20
Zatwierdził(a) :Monika Bednarczyk2025-09-10 10:20
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 9