Na podstawie art.33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019 r. poz.506 z późn. zm.) oraz art.34 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2018 r. poz.2224 z późn. zm) zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu Cywilnego w Miastkowie w następującycm składzie:
1) Katarzyna Agnieszka Ciecierska - przewodniczący Komisji,
2) Katarzyna Kuczyńska - członek Komisji,
3) Dorota Prytuła - członek Komisji.
§ 2. Drukami ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego są:
1) blankiety odpisów aktów stanu cywilnego,
2) blankiety zaświadczeń o stanie cywilnym i zaświadczeń, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo.
§ 3. 1. Komisja w zakresie brakowania druków ścisłego zarachowania wykonuje następujące czynności:
1) dokonuje rozliczenia ilościowego błędnie wypełnionych lub uszkodzonych druków ścisłego zarachowania,
2) sporządza protokół zniszczenia błędnie wypełnionych lub uszkodzonych druków ścisłego zarachowania,
3) dokonuje fizycznego zniszczenia błędnie wypełnionych lub uszkodzonych druków ścisłego zarachowania uniemożliwiającego ich identyfikację i użycie.
2. Wzór protokołu zniszczenia druków ścisłego zarachowania, o którym mowa w ust.1 pkt 2 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
3. Protokół podpisują wszyscy członkowie Komisji.
4. Brakowanie druków odbywa się kwartalnie.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Stanu Cywilnego w Miastkowie.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
Kazimierz Górski
Załączniki | pobrań | ||
Zarządzenie z załącznikiem | 171,82 KB | 119 |
Informacje wytworzył(a) : | Katarzyna Ciecierska | 2019-10-17 |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2019-10-18 08:38 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2019-10-18 08:38 |
Ostatnia zmiana : | Marcin Łuba | 2019-10-18 12:33 |
pokaż rejestr zmian |