logo Miastkowo  



z dnia 18 sierpnia 2020 r.
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności oraz powołania zespołu do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Miastkowo

Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządzam, co następuje:

§ 1. Wyznaczam Panią Agnieszkę Bogumiłę Skupską - Kierownika Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw dostępności.

§ 2. Powołuję zespół do współpracy z Koordynatorem w składzie:
1) Anna Bieńkowska - pracownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami;
2) Martyna Kopeć - pracownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami;
3) Marcin Łuba - informatyk.

§ 3. Do zadań Koordynatora i zespołu do spraw dostępności należy:
1) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
2) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych w Urzędzie;
3) monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) sporządzanie sprawozdań oraz raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Koordynatorowi do spraw dostępności.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Wójt Gminy

Kazimierz Górski





Informacje wytworzył(a) :Dorota Prytuła2020-08-18
Wprowadził(a) :Marcin Łuba2020-12-07 12:09
Zatwierdził(a) :Marcin Łuba2020-12-07 12:09
pokaż rejestr zmian
 
Wyświetleń: 165