z dnia 12 października 2021 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu cywilnego w Miastkowie i trybu jej działania
Na podstawie art.33 ust.1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz,U. z 2021r. poz.1372) oraz art.34 ustawy z dnia 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U. z 2021, poz.709) zarządzani co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 16.2019 Wójta Gminy Miastkowo z dnia 17 października 2019 r. w sprawie powołania Komisji do spraw brakowania druków ścisłego zarachowania z zakresu rejestracji stanu cywilnego w Urzędzie Stanu cywilnego w Miastkowie i trybu jej działania § 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie: "Agnieszka Dulewicz - członek Komisji".
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Urzędu Stanu Cywilnego w Miastkowie.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Kazimierz Górski
Informacje wytworzył(a) : | Ciecierska Katarzyna | 2021-10-12 |
Wprowadził(a) : | Marcin Łuba | 2022-03-10 09:05 |
Zatwierdził(a) : | Marcin Łuba | 2022-03-10 09:05 |
pokaż rejestr zmian |
Wyświetleń: 58